welcome.png

АНГЛИЯ
глазами
русской училки

 

 

ПОПУЛЯРНОЕ

тесты и игры:
аудирование

чтение

письмо
лексика
грамматика
ГИА
ЕГЭ
песни
страноведение

 

 

Закажите
авторский диск
с разработками
в PowerPoint

 

наш канал на youtube

English study cafe
на Youtube


 

Посетите мой блог

 


Учительский портал

main_pic.jpg

Демо ЕГЭ 2016 (26-31)

 

Прочитайте приведённый ниже текст. Образуйте от слов, напечатанных заглавными буквами в скобках, обозначенных номерами 26–31, однокоренные слова, так, чтобы они грамматически и лексически соответствовали содержанию текста. Заполните пропуски полученными словами. Каждый пропуск соответствует отдельному заданию из группы 26–31.


  

 

Демо ЕГЭ 2016 (19-25)

Прочитайте приведённые ниже тексты. Преобразуйте, если необходимо, слова, напечатанные заглавными буквами в скобках, обозначенных номерами 19–25, так, чтобы они грамматически соответствовали содержанию текстов. Заполните пропуски полученными словами. Каждый пропуск соответствует отдельному заданию из группы 19-25.

 

Демо ЕГЭ 2016 (3-9)
Аудирование

Вы услышите интервью. В заданиях 3–9 отметьте в поле ответа цифру 1, 2 или 3, соответствующую выбранному Вами варианту ответа.Прослушайте запись дважды.

 

1. 3.Carl Fox says that he …
likes to travel.
works in a small agency.
wanted to work in a travel agency since he was 10 years old.

2. 4.Which of the following is TRUE about Carl Fox’s reasons for wanting to work in a travel agency?
Travelling advantages the job offered.
His experience of working in resorts abroad.
His desire to travel to Spain for free.

3. 5.Which of the following is NOT Carl’s responsibility?
Arranging accommodation.
Vaccinating the clients.
Offering holiday options.

4. 6.Which of the following is Carl’s responsibility if his client is flying?
Meeting the client at the airport.
Providing the client with a taxi to the airport.
Informing the client about weather conditions in place of destination.

5. 7.What kind of holiday do modern customers prefer to order nowadays, according to Carl?
A package tour.
A tour to a place Carl knows personally.
A specially designed tour.

6. 8.According to Carl, what’s the best thing in providing personalized service?
Opportunity to learn about new routes.
Possibility to arrange a perfect holiday to a customer.
Inventing unusual itineraries.

7. 9.Carl told a story about his client who …
wanted him to arrange an important meeting.
couldn’t choose a suitable flight.
confused the names of two cities.

Score =

 

 

© 2012-2015 English Study Cafe. Все права защищены.
Created by Efimovlab

Яндекс.Метрика Рейтинг@Mail.ru